Retourbeleid
We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, en in de originele verpakking. U heeft ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retour te starten kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Voor een retourvraag kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected].

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals speciaal bestelde lampen of kappen). Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

Uitwisselingen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.

Restituties
We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode.